divendres, 22 d’agost del 2014

NOVA ETAPA - NEW STAGE

Estimada família, amics i coneguts:

Esta setmana he començat una nova etapa en la meva vida, ja que, a la vellea, torne a l'escola.
M'he decidit a estudiar agricultura ecològica a Kalø, al nord de Dinamarca, i obtindre així una titolació de prestigi que me permetrá dur endavant amb més comoditat el meu somni de granja ecològica.
La durada del curs bàsic i el principal és de 27 mesos, de manera que encara rondaré per estos freds camps una llarga temporada.
Així, reprenc el blog, que tenia abandonat des de feia més d'un any, he trobat la motivació que necessitava.També he decidit que, a fi de millorar el meu anglès, i també a que la majoria dels meus seguidors me figure que seran els meus companys de classe, vaig a començar a escriure les entrades del blog en anglès. I no protesteu que d'ací a poc igual les escric en danès i flipareu en colors! ;)

Dear family, friends and acquaintances:

This week I began a new stage in my life, because now, in my eld, I'm back to school.
I have decided to study organic farming in Kalø, north of Denmark, and acquire a prestigious qualification which will allow me to carry forward more comfortably my organic farm dream.
 The duration of the basic and main course is 27 months, which means that I will stroll around this cold fields for a long while.
Moreover, I resume my blog which was abandoned for more than one year, I found the motivation I needed. I also have decided that, to improve my english, and due to the fact that most of my followers will be my classmates, I'll begin to write all updates in english. No complaints, maybe in the future I write in danish, and your brain will sparkle with short-circuits! ;)
 

2 comentaris:

  1. Felicitats pels estudis, que te vagen molt bé. M'alegre molt que no deixes ni les fotos ni el blog, que ho fas molt bé. Endavant!


    Él estudiaaabaaa... paraingenieeerooo... ai, que ixe era un altre!- Però mai se sap...

    ResponElimina